Energoprojekt Slovakia, a. s., v súlade s normou EN ISO 9001 a nadväzne na prehlásenie generálneho riaditeľa spoločnosti vyhlásila politiku Systému manažérstva kvality.
Základným zmyslom politiky Systému manažérstva kvality je získanie zákazníkov a kvalitné plnenie ich požiadaviek. Energoprojekt Slovakia, a. s., úspešne zrekonštruovala Systém manažérstva kvality a ukončila priebeh prípravy na získanie certifikátu. Spoločnosť obdržala certifikát Systému manažérstva kvality podľa normy EN ISO 9001 od renomovanej certifikačnej spoločnosti PQM. Tým spoločnosť prešla na nový kvalitatívne vyšší a nikdy nekončiaci proces neustáleho zlepšovania funkčnosti a účinnosti Systému manažérstva kvality.
Od kvality práce sa odvíja spokojnosť zákazníkov, ktorá prispieva k celkovej „kvalite života", s presvedčením, že investície do neustáleho zlepšovania účinnosti Systému manažérstva kvality privedú nových a udržia starých zákazníkov.
Politika kvality
• Vedenie spoločnosti si je vedomé svojej nezastupiteľnosti v otázkach kvality.
• Požiadavky našich zákazníkov sú prvoradé.
• Presviedčame zákazníka o trvalej kvalite našich produktov a zdrojov.
• Neustále zdokonaľujeme výrobné procesy, materiálne a technické vybavenie našej spoločnosti.
• Zabezpečujeme neustály odborný rast našich zamestnancov.
|